531 107 700

Zmiana biletu

Zmiana biletu często jest nieunikniona. Dlaczego? Czasami zdarza się, że mimo zaplanowanej podróży i kupionego biletu niestety nie uda nam się skorzystać z rezerwacji, a to ze względu na zmianę planów lub zwyczajny błąd podczas zakupu. Nie jest to jednoznaczne z utratą pieniędzy. Dzięki specjalnemu formularzowi, w ramach systemu Voyager, dostępnemu powyżej, można bez większego bilety do angliiproblemu dokonać zmian na bilecie, np. w dacie wyjazdu. Przed zmianą biletu, podobnie jak podczas zakupu, należy się dokładnie zapoznać z regulaminem systemu rezerwacyjnego. Jest w nim bowiem zamieszczona ważna informacja, że procedura zmiany biletu jest płatną operacją. Opłata manipulacyjna w tym przypadku wynosi 5,5% brutto od wartości zakupionego biletu.

Jeśli już jesteśmy zaznajomieni z regulaminem, przechodzimy do powyższego formularza i uzupełniamy go o informacje, które dotyczą naszego biletu:

– numer GID biletu,

– nazwisko osoby, na którą został wystawiony bilet,

– data sprzedaży biletu,

– rodzaj operacji (zmiana daty wyjazdu, zmiana daty powrotu, zamknięcie biletu OPEN, zmiana nazwiska lub imienia, zmiana miast na kursie wyjazdowym, zmiana miast na kursie powrotnym).

Jeśli wszystkie dane uzupełniliśmy poprawnie, przechodzimy do następnego kroku, gdzie należy podać nowe dane, np nową datę wyjazdu. Następnie zostajemy przekierowani do uiszczenia opłaty. Praktycznie od razu po opłaceniu nowego biletu, wygenerowany dokument zostaje wysłany na naszą skrzynkę mailową (jest on również dostępny do pobrania w powyższym systemie w ostatnim kroku procedury.

Potrzebujesz pomocy? A może chcesz otrzymać dodatkowe informacje? Zapraszamy do kontaktu!